Cartea in habitatul natural



                 Daca tot se apropie Craciunul, eu am inceput sa citesc „Autobiografialui Mos Craciun” pentru a fi in ton cu atmosfera, stand in pat la caldurica si cu o ceasca de vin fiert langa mine : ) 
             
                 Intrand in aceasta atmosfera magica am inceput sa-mi doresc ca toata lumea sa creada ca Mos Craciun chiar exista „asa cum exista dragostea, generozitatea si devotamentul care umplu viata de frumusete si bucurie. O, Doamne, cum ar fi, oare, lumea daca nu ar exista Mos Craciun? Il poti ruga pe tatal tau sa puna, in Ajunul Craciunului, oameni de paza la toate hornurile si totusi sa nu-l vada pe Mosul coborand. Si? Nimeni nu-l vede pe Mos Craciun, dar asta nu inseamna ca nu exista. Cele mai adevarate lucruri din lume sunt cele pe care nu le vad nici copiii, nici oamenii mari...
               Sa nu existe Mos Craciun? Slava Domnului ca traieste si va trai vesnic! O mie de ani, nu, de zece ori cat zece mii de ani de acum incolo el va aduce bucurie in sufletele copiilor.” (citat din carte)

 Mos Craciun va exista mereu in sufletelul meu!



 Acest articol participa la SuperBlog2012.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi