Un magazin neconventional



            
             Se pare ca avem si prima proba optionala la SuperBlog2012 la care initial nu am vrut sa particip din lipsa de timp, dar pentru ca lucrurile au decurs cum au trebuit la mine, am gasit si timp pentru aceasta proba optionala, deoarece imi face o deosebita placere sa scriu la acest mare concurs.
            De aceasta data trebuie sa-mi imaginez un magazin onlin de care nu s-a mai auzit pana acuma…..hai sa vedem de ce as avea eu nevoie…
Hmm!!.....Pai, pentru ca imi place sa confectionez bijuterii handmade, mi-ar place sa am si un magazin online unde sa le vand, dar nu orice fel de magazin, ci unul foarte practic atat pentru client cat si pentru vanzator.
           Mi-ar place sa existe o functie unde clientul sa dea comanda de ce vrea si sa-si poata alege singur materialele, margele, ata, pandantive, sau ce mai doreste, din care va fi confectionata apoi bijuteria, sa poata pune eventual si poza ca model si sa scrie si lungimea bratarii, colierului sau cerceilor.
           In acest fel, noi cei care cream bijuteri am sti exact ce isi doreste clientul si nu am da gres mai ales in privinta marimii cu care ne confruntam destul de des.
           Ca si client, as fi foarte multumita de un astfel de magazin deoarece totul ar iesi cum imi doresc si ar fi si mult mai comod, tinand cont ca tot ce trebuie sa fac este sa dau cateva click-uri chiar daca sunt acasa sau la birou, sau de ce nu chiar in drum spre locul de munca…eu cred ca ar fi interesant.
            In cazul in care se va face asa ceva, asta daca nu exista deja, nu ar fi rau sa mi se ceara si un drept de “idee” ca am muncit tare mult pentru o idee neconventionala intr-o era in care aproape tot ce iti doresti se poate realiza :) 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi