Consuma romaneste!



           Imi aduc mereu aminte, cu mare drag, de mancarea pe care mi-o pregatea bunica la tara. Era atat de gustoasa...... Prin faptul ca folosea produse proaspete din propria gradina si adauga si un strop de dragoste mancarea devenea de +10 stele. Nici o alta masa luata la un restaurant de lux nu se compara cu mancarea bunicii.

           Mereu am apreciat fructele si legumele romanesti pentru ca ele au un gust si miros care nu se poate compara cu cele de import, modificate genetic pentru a face fata cerintelor populatiei mondiale.
          Legumele si fructele „sintetice” trebuie sa arate cat mai bine, sa tina mult timp, si sa para mereu proaspete chiar daca asta inseamna de fapt, fara gust. Produsele romanesti de obicei nu au aspect prea placut, dar sunt foarte gustoase si stim ca nu sunt tratate, ceea ce este foarte bine pentru sanatatea noastra.
          Pentru ca iubesc mancarea cu gust cumpar mereu legume si fructe proaspete de la real pentru ca ei le aduc direct de la producatorii autohtoni, sustinand astfel economia tarii. Din lista mea de cumparaturi nu lipsesc niciodata gulia si telina. Gulia de cele mai multe ori o curatat imediat ce ajung acasa si o manac pur si simplu cu sare, iar din telina fac mereu salata.
          Tot pentru a promova consumul de legume si fructe autohtone am creat si acest blog unde majoritatea retetelor sunt pe baza de legume sau produse 100% romanesti.


          Pentru ca stau la bloc nu-mi pot cultiva singura legumele, ci doar putin patrunjel intr-un ghiveci, dar sper ca in viitorul apropiat sa-mi cumpar cativa metri de pamant unde sa seman tot ce-mi doresc macar pentru consumul personal. As semana cateva straturi de ceapa, usturoi, cateva rosii, castraveti, ardei gras si fasole pentru ca acestea se consuma in familia mea cel mai mult. 

          Cumparand produse romanesti vom putea prospera ca tara. Daca cumparam produse autohtone sprijinim producatorii locali, cream locuri de munca prin dezvoltarea afacerilor, mancam sanatos si traim sanatos.

 Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi