Ce masina as fi?



             V-ati imaginat vreodata cum este sa fi masina? ....Cu siguranta nu, asa cum nici eu nu mi-ai imaginat pana cand cei de la Toyota nu s-au gandit sa faca o proba pentru SuperBlog2012.

             Hai sa vedem.....Cred ca mi-ar place sa fiu o Toyota Hilux, pentru ca este o masina care nu are limite, exact asa cum sunt eu.
             Toyota Hilux poate face fata celor mai aspre conditii de mediu datorit garzii la sol ridicate, a suspensiilor robuste si a capacitatii off-road asa cum si mie imi place sa testez zone noi din mediul inconjurator, nu doar asfaltul.

             Asa cum Hilux-ul si-a lasat amprenta de peste 40 de ani, asa imi place si mie sa las urme pe unde trec prin increderea de care dau dovada.
             Poti face o comanda in functie de necesitate deoarece are o gama extinsa de cabine optionale disponibile pentru 2WD sau 4WD, diverse niveluri de dotare si motorizari dar si sistemul antiblocare frane (ABS) si pana la 8 airbag-uri.
             Masina este dotata si cu un ecran tactil color de 6,1” care este conectat la o camera retrovizoare pentru deplasarea cu spatele.
            Daca as fi un Hilux cu siguranta as atrage multe priviri datorita aspectului modern, al confortului dar si al functionalitatii. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi